Peddis

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Det var trevligt

Av Peder Andersson - 28 november 2009 22:22

Så nu är man då hemma, var ju med John. Han är alltid nån person att vara med, en trevlig prick det där!.. Aja men i alla fall så var vi ju ute. det hände väl som inte så mycket, vi gick enda till Johns skola!. När det var -4 ute till och med!.


Men just nu sitter man och lyssnar på musik, lika härligt alla gånger. Jag menar musik gör så jag blir lugn, beror på vad det är för musik. Men jag chillar som mest med musik!.


Jao, nu ska man ta och hitta på nånting!.


PEACE 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peder Andersson - 13 december 2009 21:54

Hej hej, det var för alldeles för länge jag skrev här!.. Så nu tycker jag att jag kan ta och passa på!. Varför det har varit lite dålig update här är för att jag har ju en annan blogg på blogg.se =).   Så då vet ni det, men vill ni veta vad jag g...

Av Peder Andersson - 5 december 2009 19:28

Jag vill gärna att ni kollar er in där istället. Och kanske vill följa min blogg också!    http://peddis.blogg.se ...

Av Peder Andersson - 5 december 2009 14:25

Shiet! Jag orkar knappt gå 1 meter. Så rastlös är jag nu!..   Men nu idag på morgonen så var jag,mamma och pappa och handlade. Och det var hur länge som helst, vi handlade säkert i 2 timmar. Jag höll på att dö av hur tråkigt det var.   Men nu...

Av Peder Andersson - 2 december 2009 18:24

Ojj då jag har 352 unika besökare på blogg.se. Inte dåligt mår jag ju säga, har ju inte ens haft bloggen i en månad?    Nog med det så är det snart dags att dra till Fritidsgården och vara där en liten stund. Sen ska man väl hem och sitta vid dat...

Av Peder Andersson - 2 december 2009 15:19

Hej hej! Nu är man hemma från praktik platsen. Och idag var det en rätt seg dag, det fanns inget att göra på praktiken idag. Så ja det var väl därför det gick så himla segt.   Men i alla fall är man då hemma. Och jag fick gå hem idag fast än jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards