Peddis

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Hiss & Diss

Av Peder Andersson - 28 november 2009 23:14

  


Vänner: Ja, vänner är ju alltid nånting bra att ha. Jag menar man har ju ett roligare liv om man har nån att vara med. Och speciellt om man behöver prata om nånting. Som man inte vill prata med sin mamma eller pappa om. Fast jag kan endå prata med mamma och pappa om allting.


Vinter: Jag kommer endå dissa vintern också, men jag gillar vintern också!. För då kan jag köra isbil som är så sjukt roligt!. Finns inget som kan klo isbil körning. FY BUBBLAN ASSÅ!.


Kattungar: Finns ju inge sötare djur, när dom är som nästan ny födda. Åh så söta dom är då!.


  


Konsum: Nu har jag börjar bli sjukt less på att vara där, gör ju bara samma saker hela tiden. Fast jag vet endå att det är så på alla jobb!. Så ja jag kan ju inte göra nånting åt det heller. 


Vinter: Sa ju det!. Ja det är för att det är så himla kallt ute alla dagar. Och att man orkar inte nästan vara ute heller, It's sucks ..


Ungdomar som röker: Vad händer med samhället seriöst. Det finns skit ungar som är 12 som röker. Nae fy f*n det är så fult att börja röka!. Fast jag säger ju inte åt alla som jag känner att sluta röka. Men det är bara det, det är för dåligt för er.


Det var allt jag orkade att Hissa & Dissa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peder Andersson - 13 december 2009 21:54

Hej hej, det var för alldeles för länge jag skrev här!.. Så nu tycker jag att jag kan ta och passa på!. Varför det har varit lite dålig update här är för att jag har ju en annan blogg på blogg.se =).   Så då vet ni det, men vill ni veta vad jag g...

Av Peder Andersson - 5 december 2009 19:28

Jag vill gärna att ni kollar er in där istället. Och kanske vill följa min blogg också!    http://peddis.blogg.se ...

Av Peder Andersson - 5 december 2009 14:25

Shiet! Jag orkar knappt gå 1 meter. Så rastlös är jag nu!..   Men nu idag på morgonen så var jag,mamma och pappa och handlade. Och det var hur länge som helst, vi handlade säkert i 2 timmar. Jag höll på att dö av hur tråkigt det var.   Men nu...

Av Peder Andersson - 2 december 2009 18:24

Ojj då jag har 352 unika besökare på blogg.se. Inte dåligt mår jag ju säga, har ju inte ens haft bloggen i en månad?    Nog med det så är det snart dags att dra till Fritidsgården och vara där en liten stund. Sen ska man väl hem och sitta vid dat...

Av Peder Andersson - 2 december 2009 15:19

Hej hej! Nu är man hemma från praktik platsen. Och idag var det en rätt seg dag, det fanns inget att göra på praktiken idag. Så ja det var väl därför det gick så himla segt.   Men i alla fall är man då hemma. Och jag fick gå hem idag fast än jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards