Peddis

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Peder Andersson - 2 december 2009 18:24

Ojj då jag har 352 unika besökare på blogg.se. Inte dåligt mår jag ju säga, har ju inte ens haft bloggen i en månad? 


Nog med det så är det snart dags att dra till Fritidsgården och vara där en liten stund. Sen ska man väl hem och sitta vid datorn.


Vad ska ni alla andra göra ikväll?

Av Peder Andersson - 2 december 2009 15:19

Hej hej! Nu är man hemma från praktik platsen. Och idag var det en rätt seg dag, det fanns inget att göra på praktiken idag. Så ja det var väl därför det gick så himla segt.


Men i alla fall är man då hemma. Och jag fick gå hem idag fast än jag skulle ta bussen. Men han bara brummade vidare din pensionär j*vel!.


Att gå var endå härligt måste jag säga. Hoppas man är sjuk imorgon frös en hel del också   


Nae nu ska jag dra ses!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards